Το
Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Eurovelo
για
την Ελλάδα πήρε μέρος στην πρόσκληση
της Γενικης Δνσης Βιομηχανίας και
Επιχειρηματικότητας για τον Τουρισμό
με τίτλο “Υποστήριξη διακρατρικών
θεματικών τουριστικών προϊόντων ως
μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας
και της βιωσιμότητας του ευρωπαϊκού
τουρισμού” με πρόταση που στήριξε η
Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF)
και
αφορά την ποδηλατική διαδρομή Eurovelo
8. Η Μεσογειακή Οδός όπως
ονόμαζεται το EV8,
(5,388 χλμ.), κινείται από τα Ανατολικά στα
δυτικά, ξεκινά από το Καντίζ της
Ανδαλουσίας στην Ισπανία και απο τα
παράλια της Γαλλιάς και το Μονακό,
διασχίζει κάθετα την Ιταλία και μέσω
Σλοβενίας, Κροατίας, Μαυροβούνιου και
Αλβανίας, καταλήγει μέσω Ηγουμενίτσας,
Πάτρας και
Κορίνθου στην
Αθήνα.
Ο
στόχος της πρότασης είναι η ενίσχυση
της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας
της ποδηλατικής τουριστικής βιομηχανίας
με τη διαδρομή Eurovelo
8 ως
διακρατικό θέμα. Η πρόταση
δημιουργεί συνεργασία μεταξύ των
σχετικών με τον τουρισμό φορέων, με
ιδιαίτερη έμφαση στις ΜΜΕ, που
αποτελούν βασικοί δικαιούχοι του
προγράμματος.
Μέσα σε αυτό το γενικό στόχο της πρότασης οι ειδικότεροι στόχοι είναι :
1) Τόνωση της διαφοροποίησης των διακρατικών θεματικών τουριστικών προϊόντων: Η εκμετάλλευση της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς και διεθνή αναγνώριση της περιοχής της Μεσογείου ως τουριστικού προορισμού, ως ένα ιδανικό περιβάλλον για ένα διακρατική προϊόν. Η χρήση αυτού του εμπορικού σήματος και της μεσογειακής κληρονομιάς είναι άκρως ανταγωνιστική σε διακρατική τουριστικές αγορές και αποτελεί μια αποτελεσματική και βιώσιμη πρόταση. Συνδυάζοντας την ποδηλασία μετην μεσογειακή κληρονομιά φέρνει ένα νέο κοινό στην τουριστική αγορά.
2) Ενθάρρυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και των τοπικών αρχών: Χρησιμοποιώντας μια αποδεδειγμένο εμπειρία ανάπτυξης των διεθνών ποδηλατικών διαδρομών, δίνεται η δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να εμπλακούν στην ανάπτυξη των τοπικών στοιχείων του τουρισμού και τις τοπικές αρχές να επιδείξουν πρωτοβουλίες για τον αειφόρο τουρισμό.
3) Ενίσχυση της διακρατικής συνεργασίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων: Η παροχή ενός πλαισίου που επιτρέπει ιδιωτικές επιχειρήσεις του τουρισμού να συνεργαστούν με τους δημόσιους οργανισμούς και να βελτιώσουν τα προϊόντα τους που προσφέρονται στις διακρατικές αγορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου